2007年10月30日星期二

is me, shu ping

hi, i'm kathryn (shu ping)

deeply appreciated what steven had done for all of us, i'm really touch!
sorry for not participating any job as i have problem in writing chinese, hope our taiwan friends do forgive me!

the last wednesday sharing in KL was so touching!!! (sharing fm our senior and two of our sisters) it make my heart melted as well!

the biggest gift which i get fm stage 2 is "i have all of you"! Everyone of you are so "IN"!!!! hello, i love you, all my brothers and sisters.

if not mistaken, there will be a 1st sharing session in KK on 11th Nov, i will definitely make myself available on that night.
i also understand that the stage 4 is going to be held at KK in begining of December!!!

ok, lets keep in touch!

1 条评论:

  1. Shu Ping,

    We love you! Finally... we are able to get the respone from you. How wonderful is it!

    淑平终於有"反应"了, 相信是因为我们愿意再来一次的次数够了 :)

    以下为淑平文章内容:-

    我敬爱的台湾家人旭宏长, 扬捷及千莹, 非常抱歉由於我不熟悉中文打字, 因此以英文发表感言, 请见谅!

    我们敬爱的碧华学长, 玉美及绣莺於上个星期三在吉隆坡分享会上的分享是如此感人肺腑, 我也深受感动!

    在上圆桌二阶, 能认识你们是我最大的收获! 大家无时无时无刻都如此的"在"!!! 哈罗, 我亲爱的兄弟姐妹, 我爱你们!

    如果没错的话, 马来西亚沙巴卅亚庇的第一次分享会, 应该会落在十一月十一日, 当天我一定会腾出时间参与晚上的分享会.

    我也得知圆桌第四阶将会於十二月初在亚庇举办!

    好啦! 我们得多保持联络!

    回复删除